Anxietate si epuizare (316)

Sortare dupa
Anxietate si epuizare

Anxietate si epuizare

Starile de anxietate si epuizare iti pot afecta nu numai activitatea zilnica, dar si sanatatea. Cu totii avem perioade de oboseala puternica, cu nopti in care nu reusim sa dormim atat cat ar trebui. Pentru a identifica cele mai bune remedii ar trebui sa fim siguri care este problema. Desi noi resimtim doar o oboseala puternica, in realitate poate fi vorba despre:

Anxietate: tulburare emotionala declansata de un sentiment permanent de neliniste si nesiguranta.

Stres: stare caracterizata prin tensiune, incordare, disconfort psihic.

Depresie: tulburare psihica manifestata printr-o stare de tristete profunda. Afecteaza foarte mult activitatea zilnica.

Oboseala cronica (burnout): stare de epuizare.

Pentru aceste afectiuni trebuie consultat medicul de specialitate, mai ales daca simptomele se manifesta pe perioade mai lungi de timp, sau daca se agraveaza. Medicul poate stabili diagnosticul si tot el este cel care recomanda tratamentul adecvat. Pentru cazurile usoare, sau pentru simptomele care se manifesta pe perioade scurte de timp se poate apela la suplimente alimentare pentru anxietate si epuizare. Vitaminele pentru oboseala, anxietate, stres, suplimentele pentru un somn odihnitor, complexul de vitamine recomandat pentru cazurile de oboseala, suplimentele pentru energie sau cele care previn declansarea atacurilor de panica sunt produse care pot actiona rapid sau mai lent si pot ajuta organismul sa-si revina. Aceste suplimente pot oferi impulsul de care organismul are nevoie pentru a depasi o stare de epuizare temporara. Consulta intotdeauna medicul sau farmacistul ce poate recomanda pentru simptomele pe care le ai.

De asemenea, incearca sa gasesti un echilibru intre alimentatie, hidratare, exercitii fizice si somn. Desi suplimentele impotriva anxietatii si epuizarii pot fi exact cele de care ai nevoie, cel mai bine este ca organismul sa se echilibreze singur. Poate face asta daca ii dai nutrientii de care are nevoie, daca il hidratezi adecvat, daca permiti creierului sa se refaca dupa perioadele de munca sustinuta si daca faci miscare.