Durex

  (36)
Durex

Afisare 24 din 36 rezultate

  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.
  • Cu peste 90 de ani de experienta, Durex reprezinta o marca de incredere pentru milioane de oameni din intreaga lume, in fiecare zi.

Sexualitatea reprezinta un aspect important al vietii fiecarei persoane, motiv pentru care este important ca oricine sa se poata bucura de placere si intimitate, in deplina siguranta. Durex este unul dintre cele mai cunoscute branduri de produse destinate placerii si distractiei in siguranta.

Despre brand

Compania a fost infiintata in anul 1915 sub denumirea London Rubber, activitatea acesteia fiind reprezentata de vanzarea de prezervative importate si accesorii. In 1929 este inregistrat brandul Durex, producator de prezervative, moment in care incepe si lista de inovatii menite sa incurajeze sexul sanatos, protejat, in siguranta.

Inovatiile Durex

  • 1950 - este lansat pe piata primul prezervativ lubrifiat;
  • 1953 - Durex este primul brand care dezvolta si utilizeaza testarea electronica a produselor sale;
  • 1960 - este lansat pe piata primul prezervativ cu forma anatomica;
  • 1970 - sunt lansate pe piata primele reclame publicitare;
  • 1990 - Durex este primul brand de prezervative care adopta standarde globale de calitate;
  • 1995 - Durex lanseaza prezervativele colorate si aromate;
  • 1996 - Durex este primul brand de prezervative care detine site web;
  • 1997 - Sunt lansate prezervativele fara latex: din poliuretan, mai fine si mai elastice;
  • 1998 - Durex lanseaza primul sondaj mondial despre satisfactia sexuala;
  • 2001 - se lanseaza inovatia PleasureMax;
  • 2003 - se lanseaza gama de lubrifianti Durex.

Mesajul Durex

Sub sloganul „Credem ca sexul ar trebui sa fie bun pentru toti”, Durex incurajeaza oamenii din intreaga lume sa se bucure de propria sexualitate fara stresul pe care il implica o sarcina nedorita sau infectiile cu transmitere sexuala. Produsele brandului sunt fabricate in colaborare cu profesionisti in sanatate si oameni de stiinta, astfel incat toata lumea sa se poata bucura de o viata sexuala mai buna.

6 avantaje ale folosirii prezervativelor

  1. Sunt singura metoda eficienta de preventie a bolilor cu transmitere sexuala.
  2. Pot preveni sarcina.
  3. Riscul de efecte secundare este foarte scazut datorita potentialului alergic aproape nul al poliuretanului.
  4. Sunt mai usor accesibile decat alte metode de contraceptie.
  5. Sunt mai ieftine decat alte forme de contraceptie.
  6. Pot imbunatati placerea sexuala a ambilor parteneri.

Patru avantaje ale folosirii lubrifiantilor

  1. Lubrifiantii pot fi folositi de oricine, oricand.
  2. Pot imbunatati placerea sexuala.
  3. Alaturi de alte tonice sexuale, pot elimina problema uscaciunii vaginale.
  4. Contribuie la a face sexul mai sigur pentru toata lumea.

Concluzia? 10 avantaje ale produselor Durex!