Dieta (25)

  • Alimente bogate in zinc: de ce sunt importante pentru sanatate?

    Zincul este un nutrient esential, disponibil intr-o mare varietate de alimente de origine vegetala si animala si care este inclus in multe dintre suplimentele alimentare disponibile pe piata. El este implicat intr-o multitudine de procese metabolice, inclusiv in activitatea sistemului imunitar. In acest articol poti descoperi mai multe despre beneficiile sale.
    Alimente bogate in zinc: de ce sunt importante pentru sanatate?
  • Dieta keto - reguli si riscuri

    Dieta keto a castigat tot mai multa popularitate in ultimii ani, insa prezinta si riscuri. In acest articol discutam despre caracteristicile dietei keto, regulile sale, ce alimente pot fi consumate, precum si cele mai comune efecte secundare.
    Dieta keto - reguli si riscuri
  • Urzica - beneficii, proprietati, contraindicatii

    Urzica este o planta deloc rara, intalnita aproape peste tot in lume si folosita de secole in medicina traditionala, dar si in bucatarie.[2] Care sunt proprietatile acestei plante si ce beneficii poate avea ea pentru sanatatea noastra vei afla din articolul de mai jos.
    Urzica - beneficii, proprietati, contraindicatii
  • Dieta DASH - reguli si riscuri

    Fiecare dieta este conceputa special pentru atingerea unor obiective de sanatate, fie ca vorbim despre mentinerea unei greutati optime, fie de prevenirea unei afectiuni.Dieta DASH inglobeaza ambele obiective si poate deveni chiar un stil de viata daca este urmata corespunzator.
    Dieta DASH - reguli si riscuri
  • Dieta Oshawa - reguli si riscuri

    Dieta Oshawa este un stil de viata care pune accent pe un regim alimentar echilibrat, cu exercitii fizice si un psihic puternic. Dieta macrobiotica provine din conceptul de yin si yang, care promoveaza armonie si naturalete in stilul de viata.
    Dieta Oshawa - reguli si riscuri
  • Dieta cu oua - reguli si riscuri

    Ouale au fost considerate pentru mult timp ca avand efecte negative asupra colesterolului si sistemului cardiovascular. Dar, conform studiilor stiintifice, ouale sunt un centru de putere nutritionala. Acestea ofera organismului 13 vitamine si minerale, proteine de inalta calitate si antioxidanti importanti.
    Dieta cu oua - reguli si riscuri
  • Pomelo - beneficii, proprietati si contraindicatii

    O ruda foarte apropiata a grepfrutului, pomelo este un fruct cu gust delicios si cu numeroase beneficii pentru sanatate. Acesta reprezinta o sursa bogata de vitamine, nutrienti si antioxidanti si poate completa cu succes o dieta echilibrata.
    Pomelo - beneficii, proprietati si contraindicatii
  • Semintele de chia - beneficii, proprietati, contraindicatii

    Semintele de chia sunt extrem de populare cand vorbim de diete sanatoase. Acestea sunt foarte hranitoare, au un continut bogat in fibre, proteine, acizi grasi Omega-3 si numerosi micronutrienti. Semintele de chia pot fi utilizate la prepararea multor retete. Consumate in cantitate mare, pot genera tulburari digestive sau reactii alergice. 
    Semintele de chia - beneficii, proprietati, contraindicatii